d

F.A.Q.

Samen (thuis) uit eten!

Ga op culinaire reis met Culi Home! Kom je ergens niet uit? Dan helpen we je graag verder! Hieronder vind je de meeste gestelde vragen. Wellicht staat het antwoord op jouw vraag hier ook tussen? Zo niet, neem dan vooral telefonisch contact met ons op. We denken graag met je mee en vinden altijd een passende oplossing.

BESTELLEN

Tot wanneer kan ik bestellen?

Je kunt bestellen tot vrijdag 12:00 uur voor dezelfde week. Mocht je toch nog een bestelling willen plaatsen in het weekend, dan kun je ons bellen en denken wij graag met je mee! Bel ons: +31 6 589 732 39.

 

Kan ik voor vandaag nog bestellen?

Soms is dat mogelijk, afhankelijk van de voorraad, maar hiervoor dien je ons even persoonlijk te contacteren. Wij maken alles vers en krijgen dagelijks de producten binnen, maar bereiden altijd wat extra’s! Bel ons: +31 6 589 732 39.

 

Bestellen voor de feestdagen:

Ons kerstmenu is bekend en kun je vanaf nu al bestellen! We serveren het kerstmenu vanaf 24-12 t/m 9-1. Dit is te bestellen zolang de voorraad strekt.

 

Kan ik op een later moment nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Het wijzigen van bestellingen binnen twee dagen voor de dag van bezorging is helaas niet mogelijk. Iets toevoegen vóór die tijd kan wel. In dat geval ontvangen wij graag per mail of telefonisch jouw ordernummer en het item dat je toe wilt voegen aan je order. Wij passen dit handmatig voor je aan en sturen je een bevestiging van de gewijzigde order. Binnen enkele werkdagen ontvang je dan een betaalverzoek voor het resterende bedrag, van onze financiële afdeling, per mail.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bestellingen kunnen tot twee dagen voor bezorging geannuleerd worden, hiervoor rekenen wij €12,50 annuleringskosten. Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren die bezorgd wordt binnen twee dagen, dit in verband met de inkoop en productie van het menu. Al onze dinerboxen hebben een houdbaarheidsdatum, dus mocht je wegens omstandigheden niet op de dag van bezorgen van je box kunnen genieten, dan kan je deze op een later moment nuttigen, mits gekoeld bewaard.

 

Kan ik allergieën of dieetwensen doorgeven?
Wij houden hier graag rekening mee, mits mogelijk. Neem even persoonlijk contact met ons op, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Bel ons: +31 6 589 732 39.

ALLERGENEN & ZWANGER

LET OP; VERMELD ALTIJD JE ALLERGIE ZODAT ER EXTRA OP GELET KAN WORDEN DOOR ONS.

 

ALLERGENEN

Noten:
het gehele menu kan vrij van noten worden geserveerd.

Gluten:
In het tussengerecht bevat de spongecake van peterselie gluten. Deze kan weg gelaten worden.
In het nagerecht zitten gluten. Hiervoor bieden wij een vervangend zoet dessert aan.

Lactose:
Alleen in het nagerecht zit lactose. Hiervoor bieden wij een ander zoet dessert aan.
Het brood + dips bevatten gluten.

 

ZWANGER:

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Jij mag het gehele menu hebben. We gebruiken namelijk gepasteuriseerd eiwit en eidooiers. Het hoofdgerecht; de bavette, zullen wij voor jou sous-vide doorbakken. Het is een hoog kwalitatief stuk vlees dus je hoeft niet bang te zijn dat het er minder lekker door wordt. Toch liever iets anders? Dan mag jij kiezen uit het vegetarische menu. Het kaasplankje is nog niet bekend qua inhoud.

Geef dus altijd aan dat je zwanger bent in de opmerkingen.

HET MENU

Hoelang kan ik het menu bewaren?

De ingrediënten zijn 2 dagen, mits goed gekoeld, houdbaar. Twijfel je toch? Bel of mail ons dan gerust even!

 

Ik ben geen kok, kan ik dit ook?

Jij kan dit zeker! Wij hebben namelijk alle voorbereidingen al gedaan, handig hè? Door middel van ons bereidingsboekje én de instructie video’s ben jij een ware chef in je eigen keuken! Verras jezelf en je gasten met de mooie gerechten.

 

Hoeveel tijd kost het voor het op tafel staat?

Wij hebben alle voorbereidingen al gedaan dus het enige wat jij nog hoeft te doen is, de gerechten opwarmen en mooi opmaken. Uiteraard helpen we je hierbij maar ben gerust zelf ook creatief!

Lees van tevoren even de instructie’s voor zodat je weet of je de oven al moet zetten of een pan water. Per gerecht ben je ongeveer 10 minuutjes bezig.

BEZORGEN

Bezorgen jullie ook bij mij?

Wij bezorgen in de omstreken van Tilburg & Eindhoven. Bij het invoeren van jouw postcode bij het afrekenen, zie je of het mogelijk is om voor bezorging te kiezen. Zo niet? Dan kun je het altijd bij één van onze pick-up points in Tilburg of Eindhoven ophalen.

 

Waar zijn de pick-up points?

Stadsbrouwerij Eindhoven / 100 Watt

Bleekweg 1, 5611 EZ Eindhoven

&

Stadsbrouwerij 013 / Albatros

Piushaven 1, 5018 AN Tilburg

 

Wat zijn de openingstijden van de pick-up points?

Op beide locaties, van vrijdag t/m zondag tussen 15:00-18:00 uur.

Wanneer bezorgen jullie?

Wij bezorgen van vrijdag t/m zondag tussen 15:00 – 18:00 uur.

 

Wat als ik niet thuis ben?

Het liefste horen we van te voren per mail of telefoon als je niet thuis kan zijn tussen 15:00 en 18:00 uur. Komt er onverhoopt toch iets tussen, dan bellen we je even persoonlijk op.
Lukt dat ook niet? Dan ligt jouw menu bij 1 van de pick-up points en kun je het daar ophalen tijdens de bovengenoemde afhaaltijden.